sâmbătă, 19 decembrie 2009

Vacanta!!!


"Esti student si ai vacanta"Corect, vacanta mult asteptata, dar cred ca va fi prima vacanta de care nu o sa ma bucur prea mult...
"De ce?"Stii cum se zice..."in dezordinea mea e o ordine..."....imi permit sa modic aceasta afirmaţie si sa o transform in "in dezordinea mea e un haos total"...probabil te intrebi ce am vrut sa zic cu chestia asta...
"Pai da..."Ei bine nu am vrut sa zic nimic, doar imi place cum suna ...si totusi cred ca ma regasesc in chestia asta.
"Revenind..."Asa..pai pricipalu' motiv este bineinteles faculatea , careia trebuie in mod clar sa ii dedic mai mult timp, pentru ca urmeaza prima sesiunea si nu stiu in momentul asta cat de pregatit sunt.Si incep sa cred ca cine a zis ca "politehnistii sunt cei mai credinciosi oameni in preajma sesiunilor" a avut mare dreptate...mare om...
"Hai facultatea ca facultatea...treci tu si de asta, alt motiv?"Pai al doilea motiv ar fi criza financiara care imi spulbera, cum necum, fiecare banut economisit pentru zile negre, ma rog nu chiar pentru zile negre ci pentru faptu' ca luna sarbatorilor si a cadourilor si consider ca multe persoane din anturajul meu merita macar ceva simbolic, nu stiu ce sa zic...
"Aolo, aiurea esti ma...pai poate pentru unii e suficient ca esti tu si ca te gandesti si ca esti alaturi de ei si tot asa..."Probabil...
"Nu ca probabil, sigur..."Hai bine, asa o fi...si cred ca ultimu' motiv pentru care consider aceasta vacanta una bine-meritata dar ratata este Revelionul.Sincer as fi vrut sa il petrec cu niste indivizi care au lipsit destul de mult timp din peisaj ( se stiu ei...) dar again, criza ma pune in genunchi...
"Si te ridica?...( stiti versurile? :D )"Mai taci...:-L, oricum o sa incerc pe cat pot sa storc si ceva distractie din timpul asta, si asa scurt, pe care il am la dispozitie..
"Ba ce sa zic...asta e , te descurci tu."Ca intotdeauna...

RESPECTE!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Neogen

 

...::: cozzomania :::.... Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com