luni, 14 decembrie 2009

Studentu' - Part 2 -


Salut! cred ca a venit vremea sa imi continui odiseea "Studentu'"...
"Pai cam da..."....mda...cu sa incep...., s-au intamplat atat de multe de cand am inceput sa scriu despre viata mea de student.
"Eu zic sa incepi cu inceputu' " Buna idee !! Din ce imi aduc eu aminte, parca, urmatorul post "Studentu' " ar fi trebuit sa apara in preajma sesiunii.Ba'.....dar imi e o lene sa scriu, n-am nici chef , imi e si foame, chiar n-am putea sa...
"Hai frate si asa scrii cand iti aduci aminte" Hai bine mha...Zzzz!!! ( dupa 24 de ore ..)
Ha ha ha , am gasit un subiect pe care m-am gandit sa il abordez....Prima mea ninsoare in calitate de student.Azi 15 decembrie, ma trezesc ca omu' pe la 10 si ceva ( incepeam cursurile la 9 dar nu conteaza ), ma ridic din pat , ma intind la maxim indreptandu-ma incet catre fereastra.O lumina alba, puternica imi ingreuna deschiderea ochilor..trec cateva momente pana reusesc sa ma adaptez conditiilor si privesc...si privesc si nu imi venea sa cred...afara ningea.Fulgi nu prea mari de zapada alergau zapaciti dintr-un loc intr-altul cautand un loc rece pe care sa se aseze si care sa le garanteze o viata lunga.
"Mai du-te dracu' de poet....de cand arogantele astea? Tu nu erai in stare sa faci o compunere de 1 pagina de vocabular , si acum vii cu chestii de genu' "fulgi..alergau zapaciti" "mda...merci mha...merci...
"Oricand fratica, oricand ..., acu hai zi cum a decurs ziua dupa ce ai realizat ca a nins?"Pai cum sa decurga, m-am imbracat gros, bininteles tocma' azi mi-am uitat manusile, si am plecat cu metroul spre politehnica ( nu imi permiteam sa merg cu 105 ).Cum am ajuns la facultate o vad pe una in capatul scarilor care facea poze ( nu stiu daca ma poza pe mine sau decorul din spatele meu..dar eu am zambit frumos ).Am trecut de ea si am fost primit regeste cu niste bulgari..nah..prima ninsoare nu se uita niciodata.M-am scuturat, am intrat in sala si stupoare..erau 10 studenti din maxim 50 cred...Ma interesez sa vad care e faza.Mi-am intrebat colegii si am aflat ca profii nu prea mai tin cursuri avand in vedere frigul si ninsoarea care intrau pe geamurile deschise ale salii...asa ca am decis sa ne milogim si de profii care urmau sa vina sa ne lase sa plecam acasa...Zis si facut.In concluzie am plecat la facultate doar ca sa am de unde sa ma intorc...cand puteam sta linistit acasa sa imi termin postu' pentru blog..
"Hai jeeetttt...si nimic nimic interesant , totusi?"Hmmm...a da , sa nu uit, dupa cum spuneam mai sus "prima zapada nu se uita niciodata" am luat-o pe sus pe valica ( colega de grupa ) si am frecat-o bine cu zapada.Nu pot zice ca nu i-a placut din moment ce inghitea zapada si radea, inghitea zapada si radea. :)).
"Atat?"Da
"Tristule..."Mars...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Neogen

 

...::: cozzomania :::.... Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com