miercuri, 23 decembrie 2009

Fenomenul "AVATAR"


Free Image Hosting by FreeImageHosting.net
"Start".
Lume lume , James Cameron, regizorul filmului Titanic, revine in lumina reflectoarelor cu un film ce ingroapa orice alta pelicula regizata si montata pana acum....
"Stop..."Ce mai e???
"Nu ai cum sa zici ca AVATAR este peste toate filmele regizate pana acum pentru ca depinde si de gusturi si nu cred ca poti compara un film "fantasy"(AVATAR) cu un film "romance"( gasiti voi exemple ) pentru ca nu prea exista elemente comune intre ele ca sa faci o departajare corecta...in fine nu sunt de acord."Eram sigur.Oricum batranu' Cameron a facut treaba buna si de data asta.Filmul este o capodopera din punct de vedere al efectelor speciale ( regizorul a trebuit sa astepte 10 ani ca tehnologia de care avea nevoie sa apara).Uite sa iti fac un scurt profil al filmului AVATAR:
- buget alocat : 260.000.000 EURO ( cel mai scump film ever );
- 4 ani de montaj;
- fiecare cadru' are in spate 100 de ore lucrate;
- disponibil si in 3D;
Asta e ce am citit pe fuga intr-un ziar de la metrou.Avand in vedere ca peste tot i se facea si inca i se face reclama am zis sa arunc si eu un ochi peste el.Nu mi-am permis sa merg la cinema ( IMAX ) pentru ca sunt biletele rezervate pentru urmatoarele 5 zile :)) , asa ca m-am gandit sa ma folosesc de torrente si sa iau o versiune mai de Doamne-Ajuta.Am gasit o saracie de "TS Xvid" care este totusi o varianta imbunatatita a versiunii "CAM", asa ca am zis "pas" efectelor speciale menite sa clateasca ochii telespectatorilor, si mi-am indreaptat atentia asupra povestii filmului, care dupa mine, este una clasica , de iubire a doua personaje ce vin din doua lumi complet diferite.Nu incep sa detaliez mai mult pentru ca nu are rost.
"Hmm..suna interesant..."Ca sa vezi.....chiar este interesant, cel putin din punctul meu de vedere.Dar totusi nu prea se merita sa il vezi in 2D acasa pe calculator.Filmu' asta e clar facut pentru cinema si ca sa te bucuri din plin de ceea ce poate sa iti ofere e musai sa il vezi 3D ( cica sunt super senzatii ).
"In concluzie..."In concluzie filmul "AVATAR", isi merita din punctul meu de vedere titlul de "Cel mai bun film al anului".Asa ca VIZIONARE PLACUTA.


RESPECTE!!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

''nu cred ca poti compara un film "fantasy"(AVATAR) cu un film "romance"...tot fan twilight ai ramas..tot frigida iti place..:d

Trimiteți un comentariu

Neogen

 

...::: cozzomania :::.... Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com