vineri, 13 noiembrie 2009

Studentu' - partea I -


Cred ca a venit vremea sa mai scriu si eu ceva pe blogu' asta pentru ca in ultimu timp l-am cam neglijat.Asa ca m-am gandit sa vorbesc despre viata de proaspat student pe care o duc.Pentru inceput ar trebui sa spun ca sunt student in anul I la Universitatea Politehnica Bucuresti, facultatea Automatica si Calculatoare, sectia Ingineria Sistemelor ( da' hooo du-te dracu', mai suferi mult? -> ma astept la reactii de genu' :D ).
Dupa zisele profului meu de meditatii ,"ba baiatule daca te duci la politehnica ori iesi inginer ori hacker", cred ca nu o sa ies mare "vedeta" daca reusesc sa termin facultatea in urmatorii 10 ani ( DACA ).
Pot spune ca programul de lucru e infernal.Adica, daca in liceu ma plangeam ca incepeam lunea orele la 8 si terminam la 14 aici pot spune ca este un pic mai mare programu' ( doar un pic ) : ajung sa stau la facultate si 12 ore. ( good choice :D)
Materiile in schimb sunt destul de interesante( exceptie facand Matematicile si Fizica si Chimia si Cultura Civilizatiei ).Pe mine personal ma fascineaza Grafica, dar nah...sa ai si cu cine sa o faci , asa ca am luat decizia sa invat singur ( poate reusesc ceva ).
Da, sa nu uit sa precizez ca in cam 2 saptamani incepem partialele ( sa vezi atunci show ).Cred ca partialele si sesiunile sunt momentele cand studentii devin cei mai credinciosi oameni ( cel putin asa am auzit ).
Ca tot veni vorba de oameni , dupa ce am dat admiterea si am intrat aici 9 din 10 persoane mi-au zis ca sunt un retartdat, un idiot, un tocilar, ca s-a dus dracu viata mea, ca sunt distrus, ca sunt terminat si multe altele, doar 1 zicandu-mi : " felicitari omule!!! suntem colegi !!! "( super ).Chestia asta ar trebui sa ma motiveze.
In concluzie timp nu prea am de altceva decat de facultate ( multi imi zic sa imi iau si un job...YEAH RIGHT! asta imi mai lipsea :-L ).In fine...sper sa mearga totu' la fel de bine ( daca pot spune asta ) si in continuare si o sa imi continui articolul in ajunul sesiunii. Doamne ajuta !!! ( tocma ce va ziceam )... see ya!


REspecte !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Neogen

 

...::: cozzomania :::.... Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com