vineri, 20 noiembrie 2009

Balul bobcilor - "Intrebari si raspunsuri"


Aseara am luat parte la un eveniment cu totu' si cu totu' deosebit: am avut onoarea de a fi invitat la Balul Bobocilor.Locatie draguta, atmosfera foarte placuta, companie deosebita, ceata, coafura Taft rezista, prin cuvintele astea cred ca as putea descrie in mare evenimentul de aseara.

DAR...
totul bine si frumos pana am ajuns la proba "Cultura Generala".Intrebarile nu au fost de un grad de dificultate scazut dar nici foarte ridicat.Unele dintre ele au dat nastere unor "perlutze" de toata frumusetea. Sa vedem ce a iesit:

INTREBARILE/ RASPUNSURILE :

- Unde traiesc ursii polari?
- Ursii polari traiesc in Polaria.


- Ce animal cunoscut are "buzunar"?
- Aaaa...cameleonul.


- Ce este mai greu: 1 KG de pene sau 1 KG de aur.
- Aur dohhh...

Deci cand am auzit intrebarile si raspunsurile astea am ramas traznit ( ce traznit frate ca ma prapadeam de ras cu konnu =)) ) ( exceptandu-l pe primu', fiind inventat de mine ).Apropo sa nu uit..am observat ca mersu' pe la baluri chiar imi face bine... il astept pe urmatorul >:) .Capu' sus , se intampla. >:D<
Oricum tot pe aceasta cale tin sa ii felicit pe castigatorii Carnabalului Bobocilor 2009 ( asa am inteles ca se numea ).Trebuie, de asemenea, sa apreciez efortul depus de concurenti si de organizatori.


S-altadata s-altadata,
O s-o facem si mai si mai lata ....

PS : - statistica arata ca daca te i te adresezi unei persoane cu o fraza ce contine mai mult de 3 propozitii sunt 80% sanse ca acea persoana sa nu inteleaga ideea principala sau mai rau sa nu inteleaga nimic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Neogen

 

...::: cozzomania :::.... Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com